Karabük Dayanışma ve Yardımlaşma Derneği

   
   

2024- 2025 YILI BURS BAŞVURU KOŞULLARI

Standart ve Özel İhtiyaç ve Başarı Bursları olmak üzere derneğimizce iki ayrı kategoride burs verilmektedir. Özel İhtiyaç ve Başarı Bursu standart bursiyerler arasından başarı ve ihtiyaç durumu nazara  alınarak standart bursiyerler belirlendikten bir ay sonra burs komisyonunun teklifi yönetim kurulunun kabulü ile belirlenmektedir. 2024 – 2025 Burs başvuruları 10 Ekim 2025 tarihine kadar yapılmalıdır.

STANDART AYLIK BURS ÜCRETLERİ

2024-2025 ÖĞRETİM YILI İÇİN BELİRLENEN TUTAR

1.000₺

ÖZEL İHTİYAÇ ve BAŞARILI ÖĞRENCİ BURSU

2024-2025 ÖĞRETİM YILI İÇİN BELİRLENEN TUTAR

2.000₺

YENİ BURSİYER ADAYLARI İÇİN BAŞVURU KOŞULLARI

  • T.C. Vatandaşı Olmak
  • Karabük ili sınırları içinde doğmak  ya da nüfus kütüğünün Karabük ili sınırları içinde olması.
  • Malvarlığı ve gelir durumuna göre maddi desteğe ihtiyacı olmak

ADAY OLAMAYACAKLAR

  • Vakıf üniversitesi öğrencileri ( %100 Burslu öğrenciler bu kuralın dışındadır.)
  • Açık/ Uzaktan Eğitim Öğrencileri
  • Öğretim gördüğü süreçte yüz kızartıcı bir eylemden dolayı disiplin cezası alanlar

YENİ BAŞVURU İÇİN EKLENECEK BELGELER

  • Karabük Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Burs Başvurusunun internet sitemiz üzerinden yapılması.
  • Devam Edeceği Sınıfı Gösteren Öğrenci Belgesi ( e-devletten alınabilir.)
  • Nüfus Cüzdanı önlü arkalı fotokopisi
  • Adli Sicil Kaydı Dökümü ( e-devletten alınabilir.)
  • Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (Tüm aile fertlerinin gösterildiği anne ve baba adına alınmış belge ( e-devletten alınabilir.)

BAŞVURU SÜRECİ

Burs başvuruları ve gerekli  tüm gerekli  evrak yüklenmesi başta belirtilen süreler dahilinde web sitemiz üzerinden gerçekleştirilecektir. Online Başvurular ile ilgili problem yaşanması halinde   yonetim@karabuk.org.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

BURSİYER SEÇİMİ

Burs taleplerinin değerlendirilmesi 2024-2025 Öğretim Yılı için 01 Eylül-10 Ekim tarihleri arasında Derneğimizin  Burs Komitesi Tarafından gerçekleştirilip, sonuçlandırılacak ve Yönetim Kurulumuz tarafından onaylanacaktır.

Burs alması uygun görülen  bursiyerlere,  dernek tarafından telefon ve mail aracılığı ile bilgilendirme yapılmaktadır. İlgili Öğretim Yılındaki Tüm Bursiyerlerin Listesi   Derneğimizin  Burs Sponsorlarına bilgi amaçlı iletilmektedir.

BURSUN ÖDENMESİ

Burs ödemeleri Ekim-Haziran ayları arasında aylık olarak gerçekleştirilmekte, diğer aylarda ödeme yapılmamaktadır. Burs başvuru kabulü sonrasında yeni bursiyerlerimizden, Ziraat Bankası Hesap Numaraları talep edilmektedir.